Sebeprezentace a sebeprosazení v obchodním jednání

„Nejšťastnější lidé nemají to nejlepší ze všeho,
ze všeho prostě to nejlepší udělají.“

socha svobody velká

O semináři

  • Cílem semináře je seznámit účastníky s nejdůležitějšími pravidly, postupy a kroky obchodního jednání, které jsou prověřené roky praxe a přizpůsobeny trendům dnešní doby. Pochopení a osvojení hlavních principů vedení obchodního jednání pomáhá zvýšit sebejistotu, sebedůvěru a tím pozitivně ovlivňuje výsledek jednání.
  • Seminář je veden interaktivní formou, s praktickými ukázkami, účastníci si mohou v průběhu kurzu vyzkoušet vše, s čím se zde seznámí.
  • Seminář je určen pro všechny, u nichž je součástí profesních aktivit jednání se zákazníky, obchodními partnery či dodavateli.
  • Délka semináře: 1 den (cca 7 hodin)
  • Lektor: Lenka Kubáčová

1. část – Image a klíčové body obchodního jednání

  • image aneb nejen šaty dělají člověka
  • první dojem aneb jak se správně uvést
  • NLP a klíčová slova
  • 5 základních fází rozhovoru
  • 6 strategických dovedností pro účinnou prezentaci

2. část – Umění vedení obchodního rozhovoru 

  • 6 technik pro působení dobrým dojmem
  • koučovací otázky v obchodním jednání
  • synchronizace verbálního a neverbálního projevu
  • rétorika – základní pravidla pro práci s hlasem a udržení pozornosti
  • umění říci si o obchod a budování vztahů

Je seminář vhodný právě pro vás? Zavolejte mi nebo napište. Ráda se s vámi setkám a domluvíme podrobnosti realizace. Bude mi ctí vás podpořit na cestě úspěchu a prosperity.