Jak komunikovat jazykem zákazníka

„Existuje-li nějaké tajemství úspěchu,
pak je to schopnost přijmout cizí hledisko
a vidět věci z perspektivy druhé osoby.“
H. Ford

 

social-media-862133_960_720

O semináři

  • Mluvit stejnou řečí ještě neznamená, že si rozumíme. Na úrovni našeho podvědomí hovoříme každý trochu jiným jazykem.
  • NLP přístupy a metody nám dnes pomáhají v běžném i profesním životě. S jejich pomocí snadno a rychle pochopíme, jakým jazykem k nám mysl druhých promlouvá. Porozumíme jejich řeči a jsme schopni na ni prospěšně a partnersky reagovat.
  • Úspěch a příznivé výsledky se tak dostaví mnohem rychleji než bez znalosti těchto přístupů.
  • Na semináři budeme diskutovat o tom, co máme ve svých hlavách. Jak myslíme, mluvíme, reagujeme. A co nás k tomu nutí. Podíváme se na mentální mapy uvnitř našich hlav. A nahlédneme i do mentálních map druhých lidí. Objevíte jejich moc a sílu v komunikaci a dosahování úspěchu.

Co získáte účastí na semináři

  • Pochopíte, jak mentální mapy ovlivňují vaše chování. A chování vaše výsledky.
  • Zjistíte, jak komunikuje váš zákazník a co ho k tomu vede.
  • Získáte účinné postupy, jak přizpůsobit komunikaci jazyku vašeho zákazníka.
  • Naučíte se získané postupy využívat k dosažení svého záměru v jednání s druhými.
  • S pomocí NLP přístupů otestujete vnitřní motivaci, vaši vlastní i druhých lidí.
  • Vaše reakce v jednání s druhými budou rychlejší, trefnější a prospěšnější.
  • Najdete nové, účinné cesty, jak dosahovat úspěchu v jednání s lidmi na různých profesních i osobních úrovních.

Program semináře

  • Základní princip komunikace
  • Co rozhoduje v komunikaci
  • 3 základní potřeby jedince
  • 3 úrovně komunikace
  • Komunikační bloky
  • Síla podvědomí
  • Mapy v našich hlavách
  • Jazyk zákazníka
  • Nejčastější chyby v komunikaci

  • Seminář je veden interaktivní formou. Zapojíte se živou diskusí, hravými cvičeními a mentálním tréninkem.
  • Délka semináře: den (cca 7 hodin)
  • Lektor: Lenka Kubáčová

Chcete se naučit porozumět jazyku zákazníka a mluvit jeho řečí? Napište mi, nebo zavolejte. Ráda se s vámi setkám a přizpůsobím vám nabídku na míru.