Personalistika

(Výběr spolupracovníků a práce s nimi)

 

„Tajemství úspěchu znamená dělat obyčejné věci neobyčejně dobře.“
                                                                                                 Charles Kettering

Personalistika

O semináři

  • Tvoříme-li tým, je základem úspěchu správná volba spolupracovníků a jejich uvedení do praxe.
  • Cyklus seminářů jsem sestavila na základě dlouholetých praktických zkušeností v oblasti personalistiky a řízení lidí.
  • Na semináři vám předám praxí prověřené postupy, poznatky i své dlouholeté zkušenosti, které vás podpoří na úspěšné cestě budování prosperujícího týmu. 
  • Využijte funkční postupy a vydávejte energii správným směrem, nejen při budování úspěšného týmu. 

Co získáte účastí na semináři

  • Získáte podklady a účinné postupy pro přípravu na výběrový pohovor. Ušetříte tak čas při přípravě na pohovor i při samotném výběru kandidáta.
  • Naučíte se sestavit si konkrétní profil optimálního kandidáta, který vám usnadní jeho budoucí výběr. 
  • Naučíte se pracovat s otázkami a rolemi v průběhu rozhovoru tak, abyste rozhovor účinně vedli, udrželi správný směr i cíl a vytvořili partnerské a vyvážené prostředí pohovoru. 
  • Získáte postupy, které vám pomohou objevit, co se skrývá v hlavách druhých a jak s tím účinně pracovat. 
  • Osvojíte si důležité principy a postupy pro zaškolení nového spolupracovníka. Vyvarujete se tak zbytečných přešlapů a chyb. Nového spolupracovníka uvedete do praxe v kratším čase a s lepšími výsledky. 
  • Díky získaným postupům, tipům a metodám bude vaše pozice sebejistější. 
  • Lidé, kteří si vyberete, se stanou plnohodnotnými a dlouhodobými spolupracovníky ve vašem týmu.

1. seminář – Vyberte toho pravého

  • Způsoby oslovení a příprava před pohovorem 
  • Osnova pohovoru
  • Dotazník/životopis uchazeče 
  • „Ideální obraz kandidáta“  vs. vlastnosti vrozené a získané 
  • Vhodné otázky a jejich vyhodnocení
  • 5 základních zlatých otázek aneb motivace
  • Využití techniky 4 klíčů při výběrovém pohovoru
  • Osobní priority a jak s nimi pracovat
  • Komplexní vyhodnocení informací a výběr

2. seminář – Začínáme spolupracovat

  • Nadšení versus ukotvení emocionální motivace
  • „Zkušební lhůta“ a pravidla hry 
  • Plán spolupráce a styly řízení
  • Denní řízení – přínos a rizika
  • Tvorba správných návyků
  • Vývojový cyklus a jeho rizika
  • Typologie spolupracovníka a práce s rolemi
  • Zázemí a podpora

3. seminář – Stabilizace spolupráce 

  • Správný rozvoj znalostí a dovedností
  • 3 základní pravidla úspěšného týmu 
  • Od direktivy k delegování 
  • Individuální a týmové řízení, efektivní využití v praxi
  • Základní principy motivace
  • Komunikační styly v řízení
  • Zpětná vazba a využití v praxi
  • „Důvěřuj, ale prověřuj“ 
  • Vztahy v týmu 
  • Seminář je určen pro pracovníky ve vedoucích pozicích, jejichž pracovní náplní je výběr spolupracovníků a jejich následné zaškolení v praxi, seminář je vhodný jak pro ty, kteří pracují s lidmi na živnostenský list, tak pro ty, kteří vedou zaměstnance.
  • Cyklus 3 seminářů, lze absolvovat i jednotlivě bez předchozí návaznosti, dle vlastního výběru.
  • Délka jednoho semináře: 1 den (cca 7 hodin), jednotlivé dny lze kombinovat, např. jako dvoudenní či třídenní seminář.
  • Lektor: Lenka Kubáčová

Je pro vás výběr správný lidí důležitý nebo dokonce zásadní? Napište mi, nebo zavolejte. Ráda se s vámi setkám a přizpůsobím vám nabídku na míru.