Vedení obchodního týmu

Lidé podávají výkon, protože chtějí, ne proto, že musí. John Whitemore

O semináři

  • Na semináři společně projdeme základní strukturu pravidelných činností manažera. 
  • Vyzkoušíte si praktické využití jednotlivách fází v návaznosti na vlastní typologii. 
  • Uvědomění si, které cesty vedení jsou vhodné právě pro vás, vás podpoří v jejich správném využití v praxi, propojení s operativou i vlastními činnostmi a obchodem.

Co účastí na semináři získáte

  • Osvojíte si základní strukturu činností manažera.
  • Seznámíte se s různými manažerskými styly a přístupy.
  • Naučíte se je využívat v návaznosti na konkrétní situace i typologii obchodníka a svoji vlastní.
  • Správným zavedením jednotlivých aktivit do praxe snížíte fluktuaci obchodníků, podpoříte jejich rozvoj i výkon.
  • Objevíte způsoby, jak činnosti využít, abyste ušetřili čas sami sobě i svým obchodníků a zvýšili obchodní výsledky celého týmu.

Program semináře

  • Role a autorita manažera
  • Nezbytné činnosti manažera pro rozvoj a stabilizaci týmu
    • Specifika činností při práci s novým obchodníkem
    • Specifika činností při práci se zkušenými obchodníky
  • Skupinové vedení
    • Typy porad a jejich využití v praxi
  • Individuální vedení
    • Typy osobních pohovorů a jejich využití v praxi
  • Zásady a cíle učení a tréninku
    • Příprava, předvedení a supervize
  • Styly řízení a jejich využití
    • Vývojové fáze obchodníka i manažera
    • Přínos a rizika jednotlivých stylů
    • Jak s nimi účinně pracovat
  • 4 fáze zručnosti
    • Správný přístup k tvorbě nových návyků
    • Zavedení nových metod do praxe
  • Plánování a reálné nastavení cílů
  • Správná kontrola a vyhodnocení
  • Efektivní propojení vnitřní a vnější motivace
  • Seminář je veden interaktivní formou. Zapojíte se formou živé diskuse, hravých cvičení, testů i tréninku.
  • Délka semináře: 2 dny (cca 14 hodin).
  • Lektor: Lenka Kubáčová

Chcete podpořit výsledky svého týmu, najít správný způsob vedení jednotlivců i celého týmu? Napište mi, nebo zavolejte. Ráda se s vámi setkám a přizpůsobím vám nabídku na míru.

Zaslat nezávaznou poptávku

</div