Vzdělávání pro obchodníky

Motto
„Přemýšlet do budoucna a pomáhat slovem v dobách rychlých změn.“ 

Vzdělávání pro obchodníky

Semináře pro obchodníky spojují moderní metody obchodních a komunikačních dovedností s psychologií prodeje, neurolingvistikou, emoční inteligencí i neverbální komunikací.

Díky tomuto propojení se naučíte účinně zvládat konkrétní situace při jednání s klienty, rychleji a přesněji „přečtete“ postoj klienta, správně zacílíte argumentaci, vybudujete a upevníte s ním dlouhodobý vztah.

Doba i principy obchodování se rychle mění. Abych vás co nejlépe v rychle se měnící době podpořila, propojila jsem novodobé principy úspěšného obchodování 21. století  s mentálním tréninkem a NLP technikami.

Za pomoci tohoto účinného spojení posílíte své obchodní a vyjednávací dovednosti mnohem rychleji než standardní cestou. V krátkém čase si ukotvíte správné návyky a skvěle je využijete v praxi.

Pokud chcete úspěšně a dlouhodobě obchodovat a neuchylovat se k podivným nátlakovým praktikám, které beztak k dlouhodobým výsledkům nevedou, pak jsou tyto semináře určeny právě vám.

Bude mi ctí i potěšením podpořit vás na vaší cestě k úspěchu. Napište mi, nebo zavolejte. Ráda se s vámi setkám a připravím vám nabídku na míru. V případě vašeho zájmu o realizaci, domluvíme i místo a termín konání semináře. 

Jak komunikovat jazykem toho druhé a lépe si porozumětJak komunikovat jazykem zákazníka
• Základní princip komunikaceCo rozhoduje v komunikaci3 základní potřeby jedinceMapy v našich hlavách Jazyk zákazníka a síla podvědomí

Zobrazit více
Šestý smysl obchodníkaŠestý smysl obchodníka
• Talent jako podvědomá strategie
• Čtyřfázový cyklus úspěchu
• Metamodely řeči
• Skrytá síla řeči těla
• Mentální mapy v komunikaci

Zobrazit více
Psychologie prodejePsychologie prodeje
• Ledovec motivace
• Emoce jako reaktanci
• Dvě nejsilnější emoce v prodeji
• Princip vítěz-vítěz
• Mentální mapy v komunikaci

Zobrazit více
Řeč těla pro obchodníkyŘeč těla pro obchodníky
• Jak číst znamení
• Jak vyvolat dobrý dojem
• Udržení pozornosti a zájmu
• Jak držet krok s klientem
• Řeč úspěšných

Zobrazit více
Jednáme s klientem po telefonuJednáme s klientem po telefonu
• Základní pravidla komunikace
• Komunikační úrovně
• Komunikační bloky
• Základní sociální potřeby jednotlivce
• Ledovec motivace

Zobrazit více
Obchodní rozhovor krok za krokemObchodní rozhovor krok za krokem
• Jak oslovit a sjednat schůzku
• Účinná mentální a faktická příprava
• Kouzlo prvního dojmu a využití řeči těla
• Správné zacílení a vzbuzení zájmu
• Typologie a úspěšná prezentace nabídky

Zobrazit více
Obchodní řečObchodní řeč
• 5 zlatých otázek
• Technika 4 klíčů
• 6 strategických dovedností
• JÁ“ – chodící reklama 
• Úspěšná tvorba vlastní obchodní řeči

Zobrazit více
Když dva dělají totéž, není to totéžKdyž dva dělají totéž, není to totéž
• Osobnost jedince a úspěšné „návody“
• Proč se vracíme „do starých kolejí“
• Koučování v obchodní řeči
• Energie následuje myšlenku
• Jak zopakovat úspěch a vyhnout se neúspěchu

Zobrazit více

Naleznete řešení v těchto oblastech

  • Správné využití řeči těla i hlasu v obchodním jednání,
  • praxí prověřené postupy v komunikaci se zákazníkem,
  • asertivní řešení konfliktů a nedorozumění,
  • pomohu vám pochopit, jak myslíte,
  • pomohu vám pochopit, jak myslí druzí,
  • naučím vás, jak poznatky o vlastní mysli i myšlení druhých úspěšně používat v jednání se zákazníkem, pochopit jeho řeč a přizpůsobit jí svoji vlastní.

V čem se zdokonalíte

  • Obchodní a komunikační dovednosti,
  • partnerské sebeprosazení v jednání s druhými,
  • asertivní přístupy ve vyjednávání a řešení náročných situací,
  • správné zvládání vlastní řeči těla i čtení řeči těla druhých,
  • vytvoření souladu v komunikaci a budování důvěry, 
  • vědomé vytváření správných návyků a odstranění starých,
  • úspěšné obchodní jednání a efektivní komunikace se zákazníky,
  • telefonická komunikace se zákazníky.

Konečnou podobu veškerých seminářů ráda přizpůsobím vašim přáním na základě osobního jednání. Cílem je, aby seminář maximálně naplňoval vaše očekávání a požadavky.

Veškerá poptávka z vaší strany je nezávazná a nevzniká z ní žádný závazek realizace.