Psychologie prodeje

Nesoustřeďte se na to, jak vydělávat spoustu peněz, ale spíše
na to, jak se stát typem člověka, s kterým lidé chtějí obchodovat.

                                                                                                               Patricia Tripl

Psychologie prodeje

O semináři

  • Říká se, že nejvíce psychologie je v prodeji. Obchodujeme a vyjednáváme již od dětství. Jen si to leckdy neuvědomujeme. O tom, zda zákazník koupí či nikoliv, rozhodují z velké části emoce.
  • Proto jsou emoce, jejich vliv na naše chování, rozhodování a šanci uspět, hlavním tématem trilogie „Psychologie prodeje“. 

Co získáte účastí na semináři

  • Naučíte se správně chápat a zvládat své emoce. Díky tomu budete lépe reagovat a zvládat i emoce druhých. Tím otevřete dveře úspěšnému vyjednávání v běžném životě i prodeji.
  • Osvojíte si postupy, jak rychle určit typologii klienta. Budete schopni přizpůsobit jí své jednání.
  • Pochopíte, jak rychle mění emoce naši řeč těla, aniž bychom byli schopni to ovlivnit na vědomé úrovni.
  • Naučíte se emoce z řeči těla číst. 
  • Dokážete vytvořit soulad v jednání s klientem, správné emoční prostředí, kterým podpoříte průběh i výsledek celého jednání.
  • Posílíte svoji pozici v komunikaci a vyjednávání partnerským způsobem. 

1. seminář – Ledovec motivace

  • Co rozhoduje o uzavření obchodu a proč
  • Komunikační pyramida a ledovec motivace
  • Typologie klientů
  • Nadšení versus emocionální motivace 
  • Emoce a řeč těla 
  • Schopnost zvládnout a ovládnout svoje emoce

2. seminář – Emoce jako reaktanti 

  • Brzdy a pohony v prodeji
  • Emoce jako reaktanti
  • Příčina a důsledek 
  • Typologie klientů trochu jinak aneb přečtěte si klienta „již mezi dveřmi“
  • Jak vytvořit vhodné prostředí pro jednání
  • Klient nebo obchod – co je víc ? 
  • Výsledek „vítěz – vítěz“ a jak ho trvale dosahovat

3. seminář – Dvě nejsilnější emoce v prodeji

  • Touha a strach – přítel nebo strašák ? 
  • Jejich vliv na obchodníky a klienty
  • Vliv na naše myšlení v závislosti na věku 
  • Cena – co v nás vyvolává, kdy, jak a proč říci, kolik to stojí
  • Mentální mapy a jejich vliv na komunikaci
  • Síla podvědomí a její vliv na rozhodování
  • Seminář je veden hravou a zážitkovou formou.
  • Cyklus 3 seminářů, lze absolvovat i jednotlivě bez předchozí návaznosti, dle vlastního výběru
  • Délka jednoho semináře: 1 den (cca 7 hodin), lze dle požadavků a potřeby kombinovat, např. jako dvoudenní seminář, popř. celek, tj. třídenní seminář
  • Lektor: Lenka Kubáčová

Chcete umět skvěle zvládat své vlastní emoce i emoce druhých? Napište mi, nebo zavolejte. Ráda se s vámi setkám a přizpůsobím vám nabídku na míru.