Jak komunikovat jazykem zákazníka

„Existuje-li nějaké tajemství úspěchu,
pak je to schopnost přijmout cizí hledisko
a vidět věci z perspektivy druhé osoby.“
H. Ford

 

Jak komunikovat jazykem toho druhého a lépe si porozumět

O semináři

  • Mluvit stejnou řečí ještě neznamená, že si rozumíme. Na úrovni našeho podvědomí hovoříme každý trochu jiným jazykem.
  • Seminář je určen všem, kteří jsou v každodenním kontaktu se zákazníky, kolegy či obchodními partnery a záleží jim na porozumění a dobrém výsledku při komunikaci s druhými. 
  • Jednání s klientem je o pochopení jeho priorit, tužeb a cílů. Na semináři se seznámíte s těmi nejdůležitějšími metodami a principy, které vám pomohou rozpoznat, jak váš protějšek komunikuje i myslím. 
  • Úspěch a příznivé výsledky se tak dostaví mnohem rychleji než bez znalosti těchto přístupů.
  • Na semináři budeme diskutovat o tom, co máme ve svých hlavách. Jak myslíme, mluvíme, reagujeme. A co nás k tomu nutí. Podíváme se na mentální mapy uvnitř našich hlav. A nahlédneme i do mentálních map vašich zákazníků. S jejich pomocí najdete rychleji společnou řeč se zákazníkem a dosáhnete oboustranně výhodného řešení v jednání.

Co získáte účastí na semináři

  • Pochopíte, co uvnitř naší mysli ovlivňuje naše chování. A jak chování ovlivňuje naše výsledky.
  • Zjistíte, jak komunikuje váš zákazník a co ho k tomu vede.
  • Získáte účinné postupy, jak přizpůsobit komunikaci jazyku zákazníka. Lépe si tak porozumíte a dojdete rychleji k oboustranně přijatelnému řešení či výsledku. 
  • Naučíte se získané postupy využívat k dosažení svého záměru v jednání s druhými.
  • Vaše reakce v jednání s druhými budou rychlejší, trefnější a prospěšnější.
  • Najdete nové, účinné cesty, jak dosahovat úspěchu v jednání se zákazníky, obchodními partnery i s ostatními lidmi ve svém okolí. 

Program semináře

  • Základní princip komunikace
  • Co rozhoduje v komunikaci
  • 3 základní potřeby jedince
  • Komunikační bloky
  • Síla podvědomí
  • Mapy v našich hlavách
  • Jazyk toho druhého
  • Nejčastější chyby v komunikaci
  • Seminář je veden interaktivní formou. Zapojíte se živou diskusí, hravými cvičeními a mentálním tréninkem.
  • Délka semináře: den (cca 7 hodin)
  • Lektor: Lenka Kubáčová

Chcete se naučit porozumět jazyku nejen vašich zákazníků, mluvit jejich řečí a lépe si tak porozumět? Napište mi, nebo zavolejte. Ráda se s vámi setkám a přizpůsobím vám nabídku na míru.