Jednáme s klientem po telefonu

           „Lidé uspějí, když si uvědomí, že jejich neúspěchy jsou příprava
                                                na jejich vítězství.“

                                                                                       Ralph Waldo Emerson

Jednáme s klientem po telefonu

O semináři

  • Telefonní aparát patří do našich životů již desítky let. První věta zazněla do telefonu v roce 1876 a pronesl ji vynálezce telefonu pan Alexander Graham Bell.
  • V běžném životě je převážná část lidstva za tento vynález vděčná a nadšeně ho využívá, v pracovním životě se nám občas nadšení vytrácí. Ve chvíli, kdy se z telefonu stane „pracovní nástroj“, cosi se v našich hlavách změní…

Co získáte účastí na semináři

  • Naučíte se správné komunikační postupy.
  • Pochopíte, co udělat pro to, aby byl telefon vaším přítelem i v práci.
  • Naučíte se zaujmout, projevit o zákazníka upřímný zájem. Ten vám následně zákazník vrátí tím, že projeví zájem o schůzku či produkty.
  • Pochopíte komunikační rozdíl mezi schopností zaujmout a nátlakově prodat. 
  • Začnete na reakce a námitky klientů nahlížet jinak. Tím získáte větší sebejistotu při zvládání námitek a reakcí klienta. 
  • Naučíte se lépe zvládat své emoce, dostat je pod kontrolu a najít způsoby, jak získat na svoji stranu rozlobeného či nevlídného klienta.
  • Budete schopni lépe rozeznat, na co reagovat a co ponechat stranou. Číst mezi řádky a získat z rozhovoru pro sebe i klienta to podstatné. Díky tomu se s větší lehkostí i rychlostí doberete úspěšného výsledku či řešení. 

Program semináře

  • Základní pravidla komunikace
  • Komunikační úrovně a komunikační bloky
  • Základní sociální potřeby jednotlivce
  • Zlatá pravidla telefonování
  • Struktura rozhovoru
  • Správné typy otázek a jejich prezentace klientovi
  • Čeho se v hovoru vyvarovat
  • Námitky a práce s nimi
  • volba zaměření semináře dle typu komunikace po telefonu                                         
    • jak obchodovat po telefonu
    • jak zaujmout po telefonu
    • sjednání schůzky (stávající zákazníci, noví – potenciální zákazníci)
    • práce s doporučením
  • Seminář je určen všem, kteří využívají telefon jako pracovní nástroj, ať už ke sjednávání schůzek po telefonu, k prezentaci nabídky, uzavírání obchodu, řešení požadavků zákazníka, objednávek, reklamací apod.
  • Délka semináře: 1 den (cca 7 hodin), seminář lze připravit i jako dvoudenní (s nácvikem telefonních rozhovorů a řešení konfliktních situací).
  • Lektor: Lenka Kubáčová

Je ve vaší profesi úspěšná komunikace po telefonu důležitá? Napište mi, nebo zavolejte. Ráda se s vámi setkám a přizpůsobím vám nabídku na míru.