Obchodní rozhovor krok za krokem

                                     pro začínající obchodníky

„Nenechám se odradit, protože každý špatný pokus,
                        který mám za sebou, je dalším krokem vpřed.“                      

                                                                                                           Thomas A. Edison

Obchodní rozhovor krok za krokem

O semináři

  • Ať už tomu věříte či nikoliv, s obchodním talentem se rodíme všichni. U některých z nás se postupem času tato schopnost rozvine a umocní, u jiných jako by se vytratila. Ale ona tam je, stačí ji jen znovu probudit.
  • Seminář je průvodcem základních kroků a pravidel v obchodním jednání. Začínajícímu obchodníkovi pomohou lépe se zorientovat ve vedení obchodního rozhovoru a rychleji uspět při obchodních jednáních. 

Co získáte účastí na semináři

  • Naučíte si správně pracovat s cíli v prodejním rozhovoru.
  • Osvojíte si jednoduché a velmi účinné mentální techniky, které vám pomohou získat větší sebejistotu a sebedůvěru při jednání s klienty. 
  • Naučíte se vnímat námitky klientů z jiného úhlu pohledu. Díky tomu budou vaše reakce na ně přesnější a pohotovější.
  • Získáte postupy, které vám rozhovor s klientem usnadní a zpříjemní.
  • Podle typologie klienta vytvoříte správné obchodní prostředí pro komunikaci s klientem.
  • Zvládnete partnerský způsob komunikace, kterým upevníte svůj dlouhodobý vztah s klientem. 

Program semináře

  • První kontakt, jak oslovit klienta a sjednat schůzku
  • Účinná mentální a faktická příprava, aneb jak neplýtvat energií a časem
  • Kouzlo prvního dojmu a využití řeči těla
  • Analýza, správné zacílení a vzbuzení zájmu
  • Umění naslouchat a 3 základní sociální potřeby v komunikaci
  • Kupní signály a propojení analýzy s nabídkou
  • Úspěšná prezentace nabídky
  • Reakce na nabídku a námitka jako druhá šance
  • Uzavření obchodu a budování vztahu
  • Mozek v obrazech, aneb význam vizualizace při prodejním rozhovoru
  • Typologie klienta aneb co s universálními návody
  • Jak vzniká návyk a jak si vytvořit ty správné
  • Interaktivní seminář je veden hravou formou intenzivního tréninku.
  • Délka semináře: 2 dny (cca 14 hodin), lze připravit i jako 1 denní, s nižší intenzitou tréninku, popř. zkráceným obsahem.
  • Lektor: Lenka Kubáčová

Obchodujete rádi a chcete dosahovat úspěchu? Napište mi, nebo zavolejte. Ráda se s vámi setkám a přizpůsobím vám nabídku na míru.