Psychologie prodeje

Psychologie prodeje

„Nesoustřeďte se na to, jak vydělávat spoustu peněz, ale spíše
na to, jak se stát typem člověka, s kterým lidé chtějí obchodovat.“

                                                                                                       Patricia Tripl

Říká se, že nejvíce psychologie je v prodeji. Obchodujeme a vyjednáváme již od dětství. Jen si to leckdy neuvědomujeme. O tom, zda zákazník koupí či nikoliv, rozhodují z velké části emoce.

Proto jsou emoce, jejich vliv na naše chování, rozhodování a šanci uspět, hlavním tématem trilogie „Psychologie prodeje“. 

Naučíte se správně chápat a zvládat své emoce. Díky tomu budete lépe reagovat a zvládat i emoce druhých. Tím otevřete dveře úspěšnému vyjednávání v běžném životě i prodeji.

Osvojíte si postupy, jak rychle určit typologii klienta. Budete schopni přizpůsobit jí své jednání.

Pochopíte, jak rychle mění emoce naši řeč těla, aniž bychom byli schopni to ovlivnit na vědomé úrovni.

Naučíte se emoce z řeči těla číst. 

Dokážete vytvořit soulad v jednání s klientem, správné emoční prostředí, kterým podpoříte průběh i výsledek celého jednání.

Posílíte svoji pozici v komunikaci a vyjednávání partnerským způsobem. 

1. seminář – Ledovec motivace

  • Co rozhoduje o uzavření obchodu a proč
  • Komunikační pyramida a ledovec motivace
  • Typologie klientů
  • Nadšení versus emocionální motivace 
  • Emoce a řeč těla 
  • Schopnost zvládnout a ovládnout svoje emoce

2. seminář – Emoce jako reaktanti 

  • Brzdy a pohony v prodeji
  • Emoce jako reaktanti
  • Příčina a důsledek 
  • Typologie klientů trochu jinak aneb přečtěte si klienta „již mezi dveřmi“
  • Jak vytvořit vhodné prostředí pro jednání
  • Klient nebo obchod – co je víc ? 
  • Výsledek „vítěz – vítěz“ a jak ho trvale dosahovat

3. seminář – Dvě nejsilnější emoce v prodeji

  • Touha a strach – přítel nebo strašák ? 
  • Jejich vliv na obchodníky a klienty
  • Vliv na naše myšlení v závislosti na věku 
  • Cena – co v nás vyvolává, kdy, jak a proč říci, kolik to stojí
  • Mentální mapy a jejich vliv na komunikaci
  • Síla podvědomí a její vliv na rozhodování

Seminář je veden hravou a zážitkovou formou.

Cyklus 3 seminářů, lze absolvovat i jednotlivě bez předchozí návaznosti, dle vlastního výběru

Délka jednoho semináře: 1 den (cca 7 hodin), lze dle požadavků a potřeby kombinovat, např. jako dvoudenní seminář, popř. celek, tj. třídenní seminář

Lektor: Lenka Kubáčová

Chcete umět skvěle zvládat své vlastní emoce i emoce druhých? Napište mi, nebo zavolejte. Ráda se s vámi setkám a přizpůsobím vám nabídku na míru. 

Veškerá poptávka z vaší strany je nezávazná a nevzniká z ní žádný závazek realizace.

Těším se na případné setkání s vámi.

Lenka Kubáčová
lektor, konzultant a kouč