Seminář je určen všem, kteří využívají telefon jako pracovní nástroj, ať už ke sjednávání schůzek po telefonu, k prezentaci nabídky, uzavírání obchodu, řešení požadavků zákazníka, objednávek, reklamací apod.
Telefonní aparát patří do našich životů již desítky let. První věta zazněla do telefonu v roce 1876 a pronesl ji vynálezce telefonu pan Alexander Graham Bell.
V běžném životě je převážná část lidstva za tento vynález vděčná a nadšeně ho využívá, v pracovním životě se nám občas nadšení vytrácí. Ve chvíli, kdy se z telefonu stane „pracovní nástroj“, cosi se v našich hlavách změní...
Naučíte se správné komunikační postupy.
Pochopíte, co udělat pro to, aby byl telefon vaším přítelem i v práci.
Naučíte se zaujmout, projevit o zákazníka upřímný zájem. Ten vám následně zákazník vrátí tím, že projeví zájem o schůzku či produkty.
Pochopíte komunikační rozdíl mezi schopností zaujmout a nátlakově prodat.
Začnete na reakce a námitky klientů nahlížet jinak. Tím získáte větší sebejistotu při zvládání námitek a reakcí klienta.
Naučíte se lépe zvládat své emoce, dostat je pod kontrolu a najít způsoby, jak získat na svoji stranu rozzlobeného či nevlídného klienta.
Budete schopni lépe rozeznat, na co reagovat a co ponechat stranou. Číst mezi řádky a získat z rozhovoru pro sebe i klienta to podstatné. Díky tomu se s větší lehkostí i rychlostí doberete úspěšného výsledku či řešení.
- Základní pravidla komunikace
- Komunikační úrovně a komunikační bloky
- Základní sociální potřeby jednotlivce
- Zlatá pravidla telefonování
- Struktura rozhovoru
- Správné typy otázek a jejich prezentace klientovi
- Čeho se v hovoru vyvarovat
- Námitky a práce s nimi
Seminář je možné dle potřeb účastníků zaměřit i na následující oblasti
- Jak obchodovat po telefonu
- Jak zaujmout po telefonu
- Sjednání schůzky (stávající zákazníci, noví – potenciální zákazníci)
- Práce s doporučením
Délka semináře: 1 den (cca 7 hodin), seminář lze připravit i jako dvoudenní (s nácvikem telefonních rozhovorů a řešení konfliktních situací).
Lektor: Lenka Kubáčová
Je ve vaší profesi úspěšná komunikace po telefonu důležitá? Napište mi, nebo zavolejte. Ráda se s vámi setkám a přizpůsobím vám nabídku na míru.
Veškerá poptávka z vaší strany je nezávazná a nevzniká z ní žádný závazek realizace.
Těším se na případné setkání s vámi.
Lenka Kubáčová
lektor, konzultant a kouč