Jednáme s klientem po telefonu

Jednáme s klientem po telefonu

           „Lidé uspějí, když si uvědomí, že jejich neúspěchy jsou příprava
                                                na jejich vítězství.“

                                                                                       Ralph Waldo Emerson

Seminář je určen všem, kteří využívají telefon jako pracovní nástroj, ať už ke sjednávání schůzek po telefonu, k prezentaci nabídky, uzavírání obchodu, řešení požadavků zákazníka, objednávek, reklamací apod.

Telefonní aparát patří do našich životů již desítky let. První věta zazněla do telefonu v roce 1876 a pronesl ji vynálezce telefonu pan Alexander Graham Bell.

V běžném životě je převážná část lidstva za tento vynález vděčná a nadšeně ho využívá, v pracovním životě se nám občas nadšení vytrácí. Ve chvíli, kdy se z telefonu stane „pracovní nástroj“, cosi se v našich hlavách změní...

Naučíte se správné komunikační postupy.

Pochopíte, co udělat pro to, aby byl telefon vaším přítelem i v práci.

Naučíte se zaujmout, projevit o zákazníka upřímný zájem. Ten vám následně zákazník vrátí tím, že projeví zájem o schůzku či produkty.

Pochopíte komunikační rozdíl mezi schopností zaujmout a nátlakově prodat. 

Začnete na reakce a námitky klientů nahlížet jinak. Tím získáte větší sebejistotu při zvládání námitek a reakcí klienta. 

Naučíte se lépe zvládat své emoce, dostat je pod kontrolu a najít způsoby, jak získat na svoji stranu rozzlobeného či nevlídného klienta.

Budete schopni lépe rozeznat, na co reagovat a co ponechat stranou. Číst mezi řádky a získat z rozhovoru pro sebe i klienta to podstatné. Díky tomu se s větší lehkostí i rychlostí doberete úspěšného výsledku či řešení. 

  • Základní pravidla komunikace
  • Komunikační úrovně a komunikační bloky
  • Základní sociální potřeby jednotlivce
  • Zlatá pravidla telefonování
  • Struktura rozhovoru
  • Správné typy otázek a jejich prezentace klientovi
  • Čeho se v hovoru vyvarovat
  • Námitky a práce s nimi

Seminář je možné dle potřeb účastníků zaměřit i na následující oblasti                                        
  • Jak obchodovat po telefonu
  • Jak zaujmout po telefonu
  • Sjednání schůzky (stávající zákazníci, noví – potenciální zákazníci)
  • Práce s doporučením

Délka semináře: 1 den (cca 7 hodin), seminář lze připravit i jako dvoudenní (s nácvikem telefonních rozhovorů a řešení konfliktních situací).

Lektor: Lenka Kubáčová

Je ve vaší profesi úspěšná komunikace po telefonu důležitá? Napište mi, nebo zavolejte. Ráda se s vámi setkám a přizpůsobím vám nabídku na míru. 

Veškerá poptávka z vaší strany je nezávazná a nevzniká z ní žádný závazek realizace.

Těším se na případné setkání s vámi.

Lenka Kubáčová
lektor, konzultant a kouč