Seminář je vhodnou příležitostí pro každého, kdo je v častém kontaktu se zákazníky i o obchodními partnery.
Zdokonalíte svoji přesvědčivost v komunikaci, získáte znalosti a dovednosti potřebné pro úspěšné vedení jednání a vyjednávání. Zaměříte se na tzv. „vítězné vyjednávání“, budete znát a umět v praxi použít různé vyjednávací techniky, včetně obrany proti nátlakovým taktikám.
Osvojíte si způsob, jak správně číst řeč těla zákazníka, reagovat na ni a podpoříte tím dosažení úspěchu při vyjednávání.
Dokážete vhodně využít svoji vlastní řeč těla k vybudování důvěry a souladu se zákazníkem.
Získáte tipy, jak efektivně pracovat se slovy a slovními obraty v jednotlivých fázích rozhovoru.
Naučíte se vnímat námitky klientů z jiného úhlu pohledu. Díky tomu budou vaše reakce na ně přesnější a pohotovější.
Osvojíte si 4 techniky, které podpoří soulad v jednání. Snáze získáte klienta na svoji stranu a udržíte jeho zájem a pozornost.
Budete vědět, čemu, proč a kdy se vyvarovat. Posílíte tak partnerský způsob komunikace, kterým upevníte svůj dlouhodobý vztah se zákazníkem.
- 6 fází prodejního rozhovoru
Umění naslouchat a vyjednávání
Soulad a budování důvěry
Verbální a neverbální námitky a jejich správné zvládnutí
Skrytý důvod námitky, jak ho rozpoznat a zpracovat
4 techniky v obchodním jednání
- Využití řeči těla v obchodním rozhovoru
- Emoční náboj slov
- Jak správně číst kupní signály – verbální i neverbální
- Jak a kdy si říci o obchod, čeho se vyvarovat
Interaktivní seminář je veden hravou formou intenzivního tréninku.
Délka semináře: 2 dny (cca 14 hodin)
Lektor: Lenka Kubáčová
Obchodujete rádi a chcete dosahovat úspěchu? Napište mi, nebo zavolejte. Ráda se s vámi setkám a přizpůsobím vám nabídku na míru.
Veškerá poptávka z vaší strany je nezávazná a nevzniká z ní žádný závazek realizace.
Těším se na případné setkání s vámi.
Lenka Kubáčová
lektor, konzultant a kouč