„Tajemství úspěchu je porozumět hledisku toho druhého
a dívat se na věci jeho očima.“ Henry Ford
Seminář je dobro příležitostí pro ty, kteří jsou si vědomi toho, že s neustále se měnícím světem kolem nás, se mění i náš zákazník. A tak je pro úspěch každého, kdo je v častém kontaktu s klienty, důležité, aby neustále rozvíjel své znalosti a dovednosti i v komunikaci a vyjednávání.
Na semináři se seznámíte s konkrétními postupy a metodami, které vám pomohou dobře se zorientovat v cíli a záměru partnera. Podpoří vás v účinném vedení jednání a uzavření dohod.
Osvojíte si některé techniky, které vám pomohou rychle rozpoznat i skrytý nátlak ze strany partnera a vhodně na něj reagovat.
Součástí semináře je i praktický nácvik, abyste si co nejvíce zapamatovali a dokázali aplikovat získané zkušenosti v praxi.
Lépe porozumíte zákonitostem vyjednávání a naučíte se rozpoznat, jak druzí myslí.
Získáte nový úhel pohledu na přípravu před jednáním. Odpovědi na klíčové otázky vám mohou správně definovat cíl a sestavit účinnou strukturu jednání.
Správnou přípravou a odpovědí na klíčové otázky ušetříte čas při přípravě i během jednání. Zkrátíte cestu k úspěšnému cíli a dohodě sobě i klientovi.
Dostanete tipy, jak pozitivně ovlivnit první dojem a vzbudit zájem klienta o dané téma hned v úvodu jednání.
K dosažení úspěchu v jednání je nezbytný správně vytvořený raport, neboli komunikační soulad.
Naučíte se správně pracovat s vytvořením verbálního a neverbálního raportu. Dokážete rozpoznat i jeho přerušení a znovu ho obnovit.
Osvojíte si něco z typologie, naučíte se včas rozpoznat základní znaky nátlaku a manipulace a vhodně na ně reagovat.
- Podvědomý záměr, smysl a podstata komunikace
- Porozumění zákonitostem vyjednávání
- Rozpoznání, jak druzí myslí
- Význam a správný postup při přípravě na jednání
- Odpovědi na klíčové otázky
- Stanovení svých cílů a struktura
- Zahájení jednání – správný a účinný úvod
- Jak pozitivně ovlivnit první dojem a vzbudit zájem
- Správné ověření cílů zákazníka a sladění s cíli obchodníka
- Vytvoření neverbálního a verbálního souladu
- Úspěšné vedení jednání
- Jak uvažují lidé nejen businessu
- Vhodná prezentace technických parametrů
- Reakce na verbální a neverbální signály a námitky
- Zakončení jednání a pravidlo 5 vteřin
- Trochu typologie zákazníka a její využití v praxi
- Včasné rozlišení nátlaku a manipulace
- Verbální a neverbální signály
- Vhodné reakce na ně
- Odvrácení rizika konfliktu a opětovné vytvoření souladu
Seminář je veden interaktivní formou. Zapojíte se formou živé diskuse, hravých cvičení a tréninku, které vám mohou získané znalosti rychleji uplatnit v praxi.
Délka semináře: 1 den (cca 7 hodin), lze připravit i jako dvoudenní
Lektor: Lenka Kubáčová
Patříte mezi ty, kteří jsou v častém nebo dokonce každodenním kontaktu s klienty? A řadíte se k těm, kteří vědí, že jedno z tajemství úspěchu je neustálé sebe zdokonalování?
Napište mi, nebo zavolejte. Ráda se s vámi setkám a přizpůsobím vám nabídku na míru.
Veškerá poptávka z vaší strany je nezávazná a nevzniká z ní žádný závazek realizace.
Těším se na případné setkání s vámi.
Lenka Kubáčová
lektor, konzultant a kouč