Vzdělávání pro obchodníky

"Definice šílenství: Dělat věci stále stejným způsobem očekávat pokaždé jiný výsledek." 
Albert Einstein   
Proto vám pomáhám myslet a konat jinak.
Motto
„Přemýšlet do budoucna a pomáhat slovem v dobách rychlých změn.“ 

Vzdělávání pro obchodníky spojuje moderní metody obchodních a komunikačních dovedností s psychologií prodeje, neurolingvistikou, emoční inteligencí i neverbální komunikací.

Díky tomuto propojení se naučíte účinně zvládat konkrétní situace při jednání s klienty, rychleji a přesněji „přečtete“ postoj klienta, správně zacílíte argumentaci, vybudujete a upevníte s ním dlouhodobý vztah.

Doba i principy obchodování se rychle mění. Abych vás co nejlépe podpořila v rychle se měnící době, propojila jsem novodobé principy úspěšného obchodování 21. století  s mentálním tréninkem a NLP technikami.

Najdete řešení v těchto oblastech

• Správné využijete řeč těla i hlas v obchodním jednání,
• osvojíte si praxí prověřené postupy v komunikaci se zákazníkem,
• s asertivní přístupy snáz vyřešíte konflikty a nedorozumění,
• porozumíte tomu, jak myslíte,
• pochopíte, jak myslí druzí,
• poznatky o vlastní mysli i myšlení druhých úspěšně použijete v jednání se zákazníkem,

• přečtete jeho řeč a přizpůsobíte jí svoji vlastní.

V čem se zdokonalíte

• Obchodní a komunikační dovednosti,
• partnerské sebeprosazení v jednání s druhými,
• asertivní přístupy ve vyjednávání a řešení náročných situací,
• správné zvládání vlastní řeči těla i čtení řeči těla druhých,
• vytvoření souladu v komunikaci a budování důvěry, 
• vědomé vytváření správných návyků a odstranění starých,
• úspěšné obchodní jednání a efektivní komunikace se zákazníky,
• telefonická komunikace se zákazníky.

Bude mi ctí i potěšením podpořit vás na vaší cestě k úspěchu. Napište mi, nebo zavolejte. Ráda se s vámi setkám a připravím vám nabídku na míru. V případě vašeho zájmu o realizaci, domluvíme i místo a termín konání semináře. 

Jak komunikovat jazykem zákazníka
Základní princip komunikace
Co rozhoduje v komunikaci
3 základní potřeby jedince
Mapy v našich hlavách
Jazyk zákazníka a síla podvědomí

Šestý smysl obchodníka

• Talent jako podvědomá strategie
• Čtyřfázový cyklus úspěchu
• Metamodely řeči
• Skrytá síla řeči těla
• Mentální mapy v komunikaci
Obchodní komunikace a vyjednávání
• Zákonitosti vyjednávání
• Rozpoznání, jak druzí myslí
• Odpovědi na klíčové otázky
• Jak uvažují lidé nejen businessu
• Raport a včasné rozlišení nátlaku

Řeč těla pro obchodníky

• Jak číst znamení
• Jak vyvolat dobrý dojem
• Udržení pozornosti a zájmu
• Jak držet krok s klientem
• Řeč úspěšných

Jednáme s klientem po telefonu

• Základní pravidla komunikace
• Komunikační úrovně
• Komunikační bloky
• Základní sociální potřeby 
• Ledovec motivace
Kouč průvodce

Psychologie prodeje

• Ledovec motivace
• Emoce jako reaktanci
• Dvě nejsilnější emoce v prodeji
• Princip vítěz-vítěz
• Mentální mapy v komunikaci
Obchodní rozhovor
krok za krokem
• Jak oslovit a sjednat schůzku
• Účinná mentální a faktická příprava
• Kouzlo prvního dojmu a řeči těla
• Správné zacílení a vzbuzení zájmu
• Typologie a prezentace nabídky
Obchodní dovednosti a vyjednávání
Obchodní dovednosti
a vyjednávání
• 6 fází prodejního rozhovoru
• Umění naslouchat a vyjednávání
• Soulad a budování důvěry
• Námitky a práce s nimi
• 4 techniky v obchodním jednání

Když dva dělají totéž, není to totéž

• Osobnost a úspěšné „návody“
• Proč se vracíme „do starých kolejí“
• Koučování v obchodní řeči
• Energie následuje myšlenku
• Jak zopakovat úspěch 

Konečnou podobu veškerých seminářů ráda přizpůsobím vašim přáním na základě osobního jednání. Cílem je, aby seminář maximálně naplňoval vaše očekávání a požadavky.

Veškerá poptávka z vaší strany je nezávazná a nevzniká z ní žádný závazek realizace.

Těším se na případné setkání s vámi.

Lenka Kubáčová
lektor, konzultant a kouč

Vybírat můžete i tady

Stáhněte si zdarma

eKnihy zdarma

Nejnovější příspěvky

Když zazní dětské „A proč?“

Na chvilku se zastavte. Přivřete oči, zasněte se. Ať už jsou dnes vaše děti jakkoliv velké, vybavte si ve své mysli vzpomínku na některý z okamžiků, když byly ještě malé. Nechte ze svých vzpomínek vytanout okamžik, kdy se vaše dítko ptá: „A proč?“. Jak jste tehdy reagovali? Odpovězte si spontánně, bez přemýšlení.

  1. Proč náš mozek potřebuje čas Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Proč náš mozek potřebuje čas
  2. Jak často zažíváte mentální jojo efekt? Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Jak často zažíváte mentální jojo efekt?
  3. Proč naslouchat vlastním myšlenkám Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Proč naslouchat vlastním myšlenkám
  4. Řeč těla v otázkách a odpovědích Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Řeč těla v otázkách a odpovědích
  5. Proč zachytíme jen 5 % reality Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Proč zachytíme jen 5 % reality
  6. Učení podle mozku Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Učení podle mozku
  7. Co mají společného emoční bolest, koučování, mentální trénink a NLP Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Co mají společného emoční bolest, koučování, mentální trénink a NLP
  8. Metaprogramy, aneb proč si občas nerozumíme Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Metaprogramy, aneb proč si občas nerozumíme
  9. Proč z nás čtení moudrých knih mistry nedělá Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Proč z nás čtení moudrých knih mistry nedělá