"Definice šílenství: Dělat věci stále stejným způsobem a očekávat pokaždé jiný výsledek."
Albert Einstein
Proto vám pomáhám myslet a konat jinak.
Vzdělávání pro obchodníky spojuje moderní metody obchodních a komunikačních dovedností s psychologií prodeje, neurolingvistikou, emoční inteligencí i neverbální komunikací.
Díky tomuto propojení se naučíte účinně zvládat konkrétní situace při jednání s klienty, rychleji a přesněji „přečtete“ postoj klienta, správně zacílíte argumentaci, vybudujete a upevníte s ním dlouhodobý vztah.
Doba i principy obchodování se rychle mění. Abych vás co nejlépe podpořila v rychle se měnící době, propojila jsem novodobé principy úspěšného obchodování 21. století s mentálním tréninkem a NLP technikami.
Najdete řešení v těchto oblastech
• Správné využijete řeč těla i hlas v obchodním jednání,
• osvojíte si praxí prověřené postupy v komunikaci se zákazníkem,
• s asertivní přístupy snáz vyřešíte konflikty a nedorozumění,
• porozumíte tomu, jak myslíte,
• pochopíte, jak myslí druzí,
• poznatky o vlastní mysli i myšlení druhých úspěšně použijete v jednání se zákazníkem,
• přečtete jeho řeč a přizpůsobíte jí svoji vlastní.
V čem se zdokonalíte
• Obchodní a komunikační dovednosti,
• partnerské sebeprosazení v jednání s druhými,
• asertivní přístupy ve vyjednávání a řešení náročných situací,
• správné zvládání vlastní řeči těla i čtení řeči těla druhých,
• vytvoření souladu v komunikaci a budování důvěry,
• vědomé vytváření správných návyků a odstranění starých,
• úspěšné obchodní jednání a efektivní komunikace se zákazníky,
• telefonická komunikace se zákazníky.
Bude mi ctí i potěšením podpořit vás na vaší cestě k úspěchu. Napište mi, nebo zavolejte. Ráda se s vámi setkám a připravím vám nabídku na míru. V případě vašeho zájmu o realizaci, domluvíme i místo a termín konání semináře.

Jak komunikovat jazykem zákazníka
• Základní princip komunikace
• Co rozhoduje v komunikaci
• 3 základní potřeby jedince
• Mapy v našich hlavách
• Jazyk zákazníka a síla podvědomí

Šestý smysl obchodníka
• Talent jako podvědomá strategie
• Čtyřfázový cyklus úspěchu
• Metamodely řeči
• Skrytá síla řeči těla
• Mentální mapy v komunikaci

Obchodní komunikace a vyjednávání
• Zákonitosti vyjednávání
• Rozpoznání, jak druzí myslí
• Odpovědi na klíčové otázky
• Jak uvažují lidé nejen businessu
• Raport a včasné rozlišení nátlaku

Řeč těla pro obchodníky
• Jak číst znamení
• Jak vyvolat dobrý dojem
• Udržení pozornosti a zájmu
• Jak držet krok s klientem
• Řeč úspěšných

Jednáme s klientem po telefonu
• Základní pravidla komunikace
• Komunikační úrovně
• Komunikační bloky
• Základní sociální potřeby
• Ledovec motivace

Psychologie prodeje
• Ledovec motivace
• Emoce jako reaktanci
• Dvě nejsilnější emoce v prodeji
• Princip vítěz-vítěz
• Mentální mapy v komunikaci

Obchodní rozhovor
krok za krokem
• Jak oslovit a sjednat schůzku
• Účinná mentální a faktická příprava
• Kouzlo prvního dojmu a řeči těla
• Správné zacílení a vzbuzení zájmu
• Typologie a prezentace nabídky
Obchodní dovednosti
a vyjednávání
• 6 fází prodejního rozhovoru
• Umění naslouchat a vyjednávání
• Soulad a budování důvěry
• Námitky a práce s nimi
• 4 techniky v obchodním jednání

Když dva dělají totéž, není to totéž
• Osobnost a úspěšné „návody“
• Proč se vracíme „do starých kolejí“
• Koučování v obchodní řeči
• Energie následuje myšlenku
• Jak zopakovat úspěch
Konečnou podobu veškerých seminářů ráda přizpůsobím vašim přáním na základě osobního jednání. Cílem je, aby seminář maximálně naplňoval vaše očekávání a požadavky.
Veškerá poptávka z vaší strany je nezávazná a nevzniká z ní žádný závazek realizace.
Těším se na případné setkání s vámi.