Vzdělávání pro obchodníky

"Definice šílenství: Dělat věci stále stejným způsobem očekávat pokaždé jiný výsledek." 
Albert Einstein   
Proto vám pomáhám myslet a konat jinak.
Motto
„Přemýšlet do budoucna a pomáhat slovem v dobách rychlých změn.“ 

Vzdělávání pro obchodníky spojuje moderní metody obchodních a komunikačních dovedností s psychologií prodeje, neurolingvistikou, emoční inteligencí i neverbální komunikací.

Díky tomuto propojení se naučíte účinně zvládat konkrétní situace při jednání s klienty, rychleji a přesněji „přečtete“ postoj klienta, správně zacílíte argumentaci, vybudujete a upevníte s ním dlouhodobý vztah.

Doba i principy obchodování se rychle mění. Abych vás co nejlépe podpořila v rychle se měnící době, propojila jsem novodobé principy úspěšného obchodování 21. století  s mentálním tréninkem a NLP technikami.

Najdete řešení v těchto oblastech

• Správné využijete řeč těla i hlas v obchodním jednání,
• osvojíte si praxí prověřené postupy v komunikaci se zákazníkem,
• s asertivní přístupy snáz vyřešíte konflikty a nedorozumění,
• porozumíte tomu, jak myslíte,
• pochopíte, jak myslí druzí,
• poznatky o vlastní mysli i myšlení druhých úspěšně použijete v jednání se zákazníkem,

• přečtete jeho řeč a přizpůsobíte jí svoji vlastní.

V čem se zdokonalíte

• Obchodní a komunikační dovednosti,
• partnerské sebeprosazení v jednání s druhými,
• asertivní přístupy ve vyjednávání a řešení náročných situací,
• správné zvládání vlastní řeči těla i čtení řeči těla druhých,
• vytvoření souladu v komunikaci a budování důvěry, 
• vědomé vytváření správných návyků a odstranění starých,
• úspěšné obchodní jednání a efektivní komunikace se zákazníky,
• telefonická komunikace se zákazníky.

Bude mi ctí i potěšením podpořit vás na vaší cestě k úspěchu. Napište mi, nebo zavolejte. Ráda se s vámi setkám a připravím vám nabídku na míru. V případě vašeho zájmu o realizaci, domluvíme i místo a termín konání semináře. 

Jak komunikovat jazykem zákazníka
Základní princip komunikace
Co rozhoduje v komunikaci
3 základní potřeby jedince
Mapy v našich hlavách
Jazyk zákazníka a síla podvědomí

Šestý smysl obchodníka

• Talent jako podvědomá strategie
• Čtyřfázový cyklus úspěchu
• Metamodely řeči
• Skrytá síla řeči těla
• Mentální mapy v komunikaci
Obchodní komunikace a vyjednávání
• Zákonitosti vyjednávání
• Rozpoznání, jak druzí myslí
• Odpovědi na klíčové otázky
• Jak uvažují lidé nejen businessu
• Raport a včasné rozlišení nátlaku

Řeč těla pro obchodníky

• Jak číst znamení
• Jak vyvolat dobrý dojem
• Udržení pozornosti a zájmu
• Jak držet krok s klientem
• Řeč úspěšných

Jednáme s klientem po telefonu

• Základní pravidla komunikace
• Komunikační úrovně
• Komunikační bloky
• Základní sociální potřeby 
• Ledovec motivace

Psychologie prodeje

• Ledovec motivace
• Emoce jako reaktanci
• Dvě nejsilnější emoce v prodeji
• Princip vítěz-vítěz
• Mentální mapy v komunikaci
Obchodní rozhovor
krok za krokem
• Jak oslovit a sjednat schůzku
• Účinná mentální a faktická příprava
• Kouzlo prvního dojmu a řeči těla
• Správné zacílení a vzbuzení zájmu
• Typologie a prezentace nabídky
Obchodní dovednosti
a vyjednávání
• 6 fází prodejního rozhovoru
• Umění naslouchat a vyjednávání
• Soulad a budování důvěry
• Námitky a práce s nimi
• 4 techniky v obchodním jednání

Když dva dělají totéž, není to totéž

• Osobnost a úspěšné „návody“
• Proč se vracíme „do starých kolejí“
• Koučování v obchodní řeči
• Energie následuje myšlenku
• Jak zopakovat úspěch 

Konečnou podobu veškerých seminářů ráda přizpůsobím vašim přáním na základě osobního jednání. Cílem je, aby seminář maximálně naplňoval vaše očekávání a požadavky.

Veškerá poptávka z vaší strany je nezávazná a nevzniká z ní žádný závazek realizace.

Těším se na případné setkání s vámi.

Lenka Kubáčová
lektor, konzultant a kouč

Vybírat můžete i tady

Stáhněte si zdarma

eKnihy zdarma

Nejnovější příspěvky

  1. Proč zachytíme jen 5 % reality Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Proč zachytíme jen 5 % reality
  2. Učení podle mozku Napsat komentář
  3. Co mají společného emoční bolest, koučování, mentální trénink a NLP Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Co mají společného emoční bolest, koučování, mentální trénink a NLP
  4. Metaprogramy, aneb proč si občas nerozumíme Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Metaprogramy, aneb proč si občas nerozumíme
  5. Proč z nás čtení moudrých knih mistry nedělá Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Proč z nás čtení moudrých knih mistry nedělá
  6. Turisté v našich hlavách Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Turisté v našich hlavách
  7. Kouzlo jménem všímavost Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Kouzlo jménem všímavost
  8. Jak úspěšně zvládnout 4 fáze návyku Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Jak úspěšně zvládnout 4 fáze návyku
  9. Jak často zažíváte mentální jojo efekt? Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Jak často zažíváte mentální jojo efekt?