Jak zvládnout puberťáka

"Definice šílenství: Dělat věci stále stejným způsobem očekávat pokaždé jiný výsledek." 

Albert Einstein   

Proto vám pomáhám myslet a konat jinak.

„Všichni dospělí byli dětmi, ale málokdo si na to pamatuje.“ Antoine de Saint-Exupéry

Pokud máte pocit, že se „náctiletí“ alias puberťáci chovají, jako když jim kus mozku chybí, pak je váš pocit správný.

Mozková centra se vytvářejí postupně, u každého trochu jinak. A některé části mozku nabírají svoji konečnou podobu až v dospělosti. Je to jeden z důvodů, proč je chování a uvažování dětí tak odlišné od toho, které máme my, dospělí.

A právě v období puberty tyto rozdíly vnímáme nejsilněji. Je to období, které je leckdy náročné nejen pro nás, ale i pro naše puberťáky. I když se nám to třeba na první pohled nezdá.

Na přednášce si budeme povídat o tom, co se děje v mysli našich „náctiletých“. Co je nutí k jejich proměnám chování. Proč jsou tak vynalézaví. Co jejich vynalézavost vyvolává, kde se v nich bere a jak k ní přistupovat.

Podebatujeme o tom, jak rozmlouvat s puberťákem. Neb způsob mluvy, na který jsme do té doby byli zvyklí, často v pubertě selhává.

Stejně tak i systém trestů a odměn, který do té doby fungoval, obvykle v pubertě ztrácí na svých účincích. V některých případech vyvolává opak toho, čeho jsme chtěli dosáhnout. Má to své důvody. My si o nich promluvíme. Podíváme se na to, jak případné tresty a odměny nastavit a zvládnout, aby se neminuly účinkem.

Přednáška potěší a přinese inspirativní poznání těm, kteří chtějí

  • přežít pubertu svých dětí ve zdraví,
  • neztratit zdravý rozum a dobrou náladu,
  • pochopit jejich chování,
  • umět na ně reagovat jinak a prospěšněji než doposud,
  • vymanit se ze starých vzorců chování, která v pubertě nezabírají,
  • najít nové způsoby, jak rozmlouvat se svým puberťákem,
  • zvládnout pubertu svých dětí levou zadní,
  • nebo se tomu alespoň přiblížit. 🙂

Přednáška obohatí život a prospěje těm, kteří vědí, že

  • komunikace je i o pochopení, jak myslí druzí,
  • v komunikaci s puberťákem to platí dvojnásob,
  • cest, jak vyjednávat s puberťákem je nespočet,
  • je důležité vybrat si tu svoji,
  • neb každý máme doma toho svého puberťáka,
  • a univerzální návod neexistuje,
  • ale inspirací k lepšímu žití i komunikaci je dostatek. 🙂

Těším se na vás, na vaše osobní zkušenosti a společnou debatu o tom, jak ve zdraví přežít pubertu našich dětí a podpořit zdravý růst jejich osobnosti.

Přednáška je vedena hravou formou, jejíž součástí je živá diskuse s účastníky.
4. 10. 2021 Pondělí
16.00 – 19.00 hod.
Vzdělávací centrum
Českolipská 1112
276 01 Mělník 
Max. počet volných míst: 5    
  • Jak myslí puberťáci
  • Co je k tomu nutí
  • Utváření vlastní identity
  • Proč jsou „náctiletí“ tak vynalézaví
  • Systém odměn a trestů
    • Než přijde puberta
    • V pubertě
  • Komunikace s puberťákem
  • Pravidla a hranice

 

Lektor: Lenka Kubáčová

    Vaše jméno a příjmení

    Vaše adresa

    Váš email

    Váš telefon

    Seznam ostatních účastníků (vyplňte pouze v případě hromadné objednávky)
    Doplňte jméno, příjmení, telefon a email

    Označte místo a termín konání
    Vzdělávací centrum Mělník

    Cena přednášky (označte)
    800,- Kč přednáška a osoba
    Jiná cena (vyplňte částku v případě, že vlastníte Bonusový nebo Dárkový certifikát a chcete ho uplatnit)

    Kód Bonusového/Dárkového certifikátu (vyplňte, pokud ho na tuto akci uplatňujete)

    Poznámka (doplňující údaje)

    Odesláním vyplněné přihlášky potvrzuji souhlas s Podmínkami pro zpracování osobních údajů a Obchodními podmínkami pořádání otevřených seminářů a přednášek

    Přidejte se k nám i na Facebooku

    Facebook Pagelike Widget

    Stáhněte si zdarma

    Vzdělávání pro firmy a podnikatele

    Nejnovější příspěvky

    1. Zinzino | Zdraví a psychická rovnováha Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Zinzino | Zdraví a psychická rovnováha
    2. Šance na vzdělání | Šance na restart Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Šance na vzdělání | Šance na restart
    3. Co mají společného emoční bolest, koučování, mentální trénink a NLP Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Co mají společného emoční bolest, koučování, mentální trénink a NLP
    4. Metaprogramy, aneb proč si občas nerozumíme Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Metaprogramy, aneb proč si občas nerozumíme
    5. Psychologie hlasu a slov Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Psychologie hlasu a slov
    6. Dárkové poukazy Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Dárkové poukazy
    7. Mozek a finanční gramotnost Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Mozek a finanční gramotnost
    8. Jak z řeči těla poznat lháře Napsat komentář
    9. Podvědomé hrátky se slovy Napsat komentář