Jak zvládnout puberťáka

"Definice šílenství: Dělat věci stále stejným způsobem očekávat pokaždé jiný výsledek." 

Albert Einstein   

Proto vám pomáhám myslet a konat jinak.

„Všichni dospělí byli dětmi, ale málokdo si na to pamatuje.“ Antoine de Saint-Exupéry

Pokud máte pocit, že se „náctiletí“ alias puberťáci chovají, jako když jim kus mozku chybí, pak je váš pocit správný.

Mozková centra se vytvářejí postupně, u každého trochu jinak. A některé části mozku nabírají svoji konečnou podobu až v dospělosti. Je to jeden z důvodů, proč je chování a uvažování dětí tak odlišné od toho, které máme my, dospělí.

A právě v období puberty tyto rozdíly vnímáme nejsilněji. Je to období, které je leckdy náročné nejen pro nás, ale i pro naše puberťáky. I když se nám to třeba na první pohled nezdá.

Na přednášce si budeme povídat o tom, co se děje v mysli našich „náctiletých“. Co je nutí k jejich proměnám chování. Proč jsou tak vynalézaví. Co jejich vynalézavost vyvolává, kde se v nich bere a jak k ní přistupovat.

Podebatujeme o tom, jak rozmlouvat s puberťákem. Neb způsob mluvy, na který jsme do té doby byli zvyklí, často v pubertě selhává.

Stejně tak i systém trestů a odměn, který do té doby fungoval, obvykle v pubertě ztrácí na svých účincích. V některých případech vyvolává opak toho, čeho jsme chtěli dosáhnout. Má to své důvody. My si o nich promluvíme. Podíváme se na to, jak případné tresty a odměny nastavit a zvládnout, aby se neminuly účinkem.

Přednáška potěší a přinese inspirativní poznání těm, kteří chtějí

  • přežít pubertu svých dětí ve zdraví,
  • neztratit zdravý rozum a dobrou náladu,
  • pochopit jejich chování,
  • umět na ně reagovat jinak a prospěšněji než doposud,
  • vymanit se ze starých vzorců chování, která v pubertě nezabírají,
  • najít nové způsoby, jak rozmlouvat se svým puberťákem,
  • zvládnout pubertu svých dětí levou zadní,
  • nebo se tomu alespoň přiblížit. 🙂

Přednáška obohatí život a prospěje těm, kteří vědí, že

  • komunikace je i o pochopení, jak myslí druzí,
  • v komunikaci s puberťákem to platí dvojnásob,
  • cest, jak vyjednávat s puberťákem je nespočet,
  • je důležité vybrat si tu svoji,
  • neb každý máme doma toho svého puberťáka,
  • a univerzální návod neexistuje,
  • ale inspirací k lepšímu žití i komunikaci je dostatek. 🙂

Těším se na vás, na vaše osobní zkušenosti a společnou debatu o tom, jak ve zdraví přežít pubertu našich dětí a podpořit zdravý růst jejich osobnosti.

Přednáška je vedena hravou formou, jejíž součástí je živá diskuse s účastníky.
4. 4. 2024 Čtvrtek - JIŽ PROBĚHLO
16.00 – 19.00 hod.
Vzdělávací centrum
Českolipská 1112
276 01 Mělník 
Max. počet míst: 6   
  • Jak myslí puberťáci
  • Co je k tomu nutí
  • Utváření vlastní identity
  • Proč jsou „náctiletí“ tak vynalézaví
  • Systém odměn a trestů
    • Než přijde puberta
    • V pubertě
  • Komunikace s puberťákem
  • Pravidla a hranice

 

Lektor: Lenka Kubáčová

    Vaše jméno a příjmení

    Vaše adresa

    Váš email

    Váš telefon

    Seznam ostatních účastníků (vyplňte pouze v případě hromadné objednávky)
    Doplňte jméno, příjmení, telefon a email

    Označte místo a termín konání
    Vzdělávací centrum Mělník

    Cena přednášky (označte)
    1400,- Kč přednáška a osoba
    Jiná cena (vyplňte částku v případě, že vlastníte Bonusový nebo Dárkový certifikát a chcete ho uplatnit)

    Kód Bonusového/Dárkového certifikátu (vyplňte, pokud ho na tuto akci uplatňujete)

    Poznámka (doplňující údaje)

    Odesláním vyplněné přihlášky potvrzuji souhlas s Podmínkami pro zpracování osobních údajůObchodními podmínkami pořádání otevřených seminářů a přednášek

    Jak zvládnout puberťáka

    Zaujala vás některá z akcí, ale termín nevyhovuje nebo zatím není vypsaný? Připravila jsem službu právě pro vás.

    Vložte svůj e-mail, ráda se vám ozvu hned, jak budou nové termíny vypsané.

    Odesláním formuláře souhlasíte s podmínkami zpracování osobních údajů.

    Stáhněte si zdarma

    Vzdělávání pro firmy a podnikatele

    Nejnovější příspěvky

    Když zazní dětské „A proč?“

    Na chvilku se zastavte. Přivřete oči, zasněte se. Ať už jsou dnes vaše děti jakkoliv velké, vybavte si ve své mysli vzpomínku na některý z okamžiků, když byly ještě malé. Nechte ze svých vzpomínek vytanout okamžik, kdy se vaše dítko ptá: „A proč?“. Jak jste tehdy reagovali? Odpovězte si spontánně, bez přemýšlení.

    1. Proč náš mozek potřebuje čas Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Proč náš mozek potřebuje čas
    2. Jak často zažíváte mentální jojo efekt? Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Jak často zažíváte mentální jojo efekt?
    3. Proč naslouchat vlastním myšlenkám Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Proč naslouchat vlastním myšlenkám
    4. Řeč těla v otázkách a odpovědích Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Řeč těla v otázkách a odpovědích
    5. Proč zachytíme jen 5 % reality Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Proč zachytíme jen 5 % reality
    6. Učení podle mozku Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Učení podle mozku
    7. Co mají společného emoční bolest, koučování, mentální trénink a NLP Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Co mají společného emoční bolest, koučování, mentální trénink a NLP
    8. Metaprogramy, aneb proč si občas nerozumíme Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Metaprogramy, aneb proč si občas nerozumíme
    9. Proč z nás čtení moudrých knih mistry nedělá Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Proč z nás čtení moudrých knih mistry nedělá